Bezmaksas piegāde ar OMNIVA pasūtījumiem virs 30 EUR
+371 20 217 881
  • Tikai oriģinālā produkcija.
    Tieši no ražotājiem.

 

Vai varu atgriezt vai apmainīt vēl nelietotu/neatvērtu produktu?
Mēs garantējam 14 dienu bezierunu atteikuma periodu. Mēs vēlamies būt droši, ka saņēmi tieši to, ko vēlējies. Ja izlem, ka pasūtītais produkts nav tas, ko vēlies, un produkta iepakojums vēl nav atvērts, pēc Tavas izvēles mēs varam Tev atgriezt naudu, apmainīt produktu vai piešķirt veikala kredītu, kas līdzvērtīgs cenai, ko samaksāji par produktu.
Lai atgrieztu produktu, sazinies ar mums, atsūtot e-pastu uz ANTONS@BAKERNUTRITION.LV, norādot pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu. Mēs Tev atbildēsim ar apstiprinājumu, ka esam saņēmuši atgriešanas pieprasījumu, un nosūtīsim preču atgriešanas veidlapu un atgriešanas procesa numuru.
Klientam būs jāsedz visi izdevumi, kuri ir saistīti ar preču atgriešanu, un jāuzņemas pārvadājuma risks.
Kad saņemsim Tavu sūtījumu, sazināsimies ar Tevi par produkta maiņu, veikala kredīta piešķiršanu vai naudas atgriešanu.


Vai varu atgriezt vai apmainīt jau lietotu/atvērtu produktu?
Mūsu 14 dienu bezierunu atteikšanās / apmaiņas garantija attiecas tikai uz neatvērtiem un nelietotiem produktiem.


Kas jādara, lai veiktu produkta atgriešanu?
Lai atgrieztu produktu, sazinies ar mums, atsūtot e-pastu uz ANTONS@BAKERNUTRITION.LV, norādot pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu. Mēs Tev atbildēsim ar apstiprinājumu, ka esam saņēmuši atgriešanas pieprasījumu, un nosūtīsim preču atgriešanas veidlapu un atgriešanas procesa numuru.


Nepareizs vai bojāts produkts! Ko darīt?
Lai izvairītos no iespējamām kļūdām, katrs noliktavā esošais produkts tiek pārbaudīts pirms tas tiek iepakots izsūtīšanai, bet diemžēl reizēm kļūdas tiek pieļautas.
Gadījumā, ja esi saņēmis nepareizu vai bojātu produktu vai arī atradis citu kļūdu pasūtījumā, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, atsūtot e-pastu uz ANTONS@BAKERNUTRITION.LV.
Mēs labosim šo kļūdu cik ātri vien varēsim.

 

 

Aktuāli