+371 20 217 881 Atzvaniet man

NODERĪGI

15.01.2016

Sporta uzturs cīņas sporta veidu sportistiem

Sporta uzturam priekš cīņas sporta veidu sportistiem piemīt sava specifika, pareizi sastādīta diēta priekš sportista var jūtami palīdzēt sporta panākumos. Sportistiem jāpieturas vidēji un daudzogļhidrātu diētai notērētās enerģijas aizpildīšanā – glikogēna krājumu un ātru ATF sistēmas atjaunošanu intensīvu treniņu laikā, sacensībām un spēka triniņos.

08.01.2016

Ieguvumi no Stiepšanās

Stiepšanās vingrinājumi ir noderīgi jebkuram cilvēkam. To pamatā ir mērķis uzturēt vai attīstīt lokanību. Lokanība ir muskuļu un locītavu spēja izpildīt kustības noteiktā diapazonā. Stiepšanas vingrinājumiem ir labvēlīga iedarbība uz organismu:

30.12.2015

Kā palielināt svaru?

Veselīga un pareiza svara palielināšana tiek balstīta uz sabalansētu pieeju, individuālu un pilnvērtīgu uzturu. Izskatot ikdienas ēdienkarti un dzīvesveidu, ir iespējams ieviest dažas korekcijas, lai izdotos nedaudz palielināt svaru.

23.12.2015

Pārsteidziet savus tuviniekus ar gardiem cepumiem “Sniegavīrs”.

Pārsteidziet savus tuviniekus un draugus Ziemassvētku laikā ar gardiem, mazkaloriju un viegli pagatavojamiem cepumiem “Sniegavīrs”.

20.12.2015

BCAA

BCAA sazaroto aminoskābju kompleksu bieži sauc par visiedarbīgāko sporta uztura piedevu tiem, kas aktīvi trenējas. Trīs neaizvietojamās aminoskābes ar sazarotajām sānu ķēdēm leicīns, izoleicīns un valīns BCAA aminoskābju sastāvā ir muskuļu galvenais būvmateriāls, ko mūsu organisms nespēj pats sintezēt - to var iegūt tikai no aminoskābēm, kuras organismā iekļūst no ārējās vides ar uzturu vai piedevām.

13.12.2015

Sieviešu treniņu īpatnības

Pastāv dažādi mīti par sieviešu treniņu specifiku. Viens no tiem ir, ka treniņi ar svariem pārvērtīs sievieti par kultūristu. Parastai sievietei, kura ir pareizi izstrādājusi savu treniņu procesu, nekādi nedraud pēkšņi pārvērsties par muskuļu kalnu.

10.12.2015

Aveņu ketoni

Aveņu ketoni ir dabīgas iedarbīgas vielas, kuras spēj stimulēt svara zudumu un regulēt vielmaiņu, it īpaši kombinācijā ar regulāru diētu un vingrojumiem.

10.12.2015

Trubiņas ar dubulto šokolādi

Sastāvdaļas * Tortilla ar zemu ogļhidrātu saturu * 2 ēdamkarotes olu baltumu * 1/2 batoniņa QuestBar Double Chocolate * 1/2 ēdamkarotes zemesriekstu sviesta * Kanēļa šķipsnu (pēc izvēles) * Tumšās šokolādes skaidiņas (pēc izvēles) * Pārtikas sprejs

10.12.2015

Ābolu cepumi ar kanēli

Sastāvdaļas * Paņemiet pusi Questbar ar ābolu pīrāgu garšu * 3 ēdamkarotes dabiska attaukota grieķu jogurta * 4 tējkarotes vaniļas proteīna pulvera * 2 ēdamkarotes sagriezto ābolu * Kanēļu šķipsnu

10.12.2015

5 nenovērtēti bagātinātāji Jūsu veselībai

Mellenes un zilenes. Mellenes un zilenes ir ne tikai teicams šūnaudu avots, bet arī satur daudz derīgu savienojumu, tādi kā resveratrols un antociani. Antociani piešķir augļiem un dārzeņiem tumšas krāsas, bet pateicoties saviem ar antioksidanta īpašībām, palīdz atbalstīt veselu iekaisuma līmeni smadzenēs un nervu sistēmā, tāpat palīdz uzlabot atmiņu.

10.12.2015

Kāpēc šķiedrvielas ir nozīmīgas uzturā?

Šķiedrvielas ir sastopamas gandrīz visos augu valsts pārtikas produktos. To ietver kompleksos svara zaudēšanai, ar to aizvieto maizi uzturā un pat pievieno ēdienam ātrākai sāta sajūtai. Protams, ka augu šķiedrās nav vitamīnu un minerālvielu, taču šī produkta lietderīgās īpašības ir grūti pārvērtēt.

10.12.2015

Kāpēc sportistiem ir regulāri jāuzņem Omega-3?

Omega-3 taukskābes ir šūnu membrānu galvenās sastāvdaļas, kas nodrošina membrānas caurlaidību. Vissvarīgākā ir nervu šūnu, acs tīklenes, sirds un smadzeņu pilnvērtīgā darbībā. Vispārzināma ir omega-3 taukskābju labvēlīgā iedarbība uz sirds un asinsvadu sistēmu. Regulāri lietojot pietiekamā daudzumā tās samazina zemo (tā sauktā sliktā) holesterīna līmeni asinīs, sargā artērijas no aterosklerozes, samazina trombu veidošanās risku, palīdz normalizēt asinsspiedienu.

10.12.2015

Kvercetīns

Kvercetīns ir antioksidants, kas būtiski samazina brīvo radikāļu iedarbību uz cilvēka organismu, nomācot enzīmus, kas piedalās to veidošanā.

10.12.2015

Maizītes ar zemenēm

Nolieciet 1 bāru Questbar ar zemeņu siera kūka garšu bļodā pārklāta ar polietilēnu plēvi un ielieciet mikroviļņu krāsnī uz 15 sekundēm, lai veidotu mīklu. Plēve ir nepieciešama, lai kausēts bārs nepieliptu pie bļodas.

10.12.2015

Aveņu siera kūka

Kūkas pamatnei: 1 Questbar ar aveņu un baltās šokolādes garšu, 2 ēdamkarotes dabisko zemesriekstu sviestu,1 ēdamkaroti malto mandeļu

10.12.2015

Kā glutamīns palīdz atjaunoties pēc treniņa?

Glutamīns ir aminoskābe, ko lielā daudzumā ražo jūsu ķermenis. Tā ir nepiesātināto aminoskābju grupā, kas nozīmē, ka ķermenis pats to ražo dabiskā veidā. Glutamīns atbild par glikozes veidošanos organismā, kura savukārt nodrošina ķermeni ar enerģiju. Turklāt glutamīns palīdz uzturēt muskuļu masu un sekmē ķermeņa atjaunošanos pēc intensīva treniņa.

10.12.2015

Kāpēc proteīns ir vajadzīgs sievietēm, kuras vēlas notievēt?

Pati tievēšana paredz pārtikas lietošanu ar zemu kaloriju saturu, kas noved pie olbaltumvielu (proteīna) deficīta uzturā. Taču to nekādā gadījumā nevajadzētu pieļaut, jo olbaltumviela ir viena no četrām svarīgākajām organiskajām molekulām, bez kurām nav iespējama organisma funkcionēšana.

10.12.2015

Geineris

Geineris ir sporta pārtikas veids, kas sastāv no olbaltumvielu un ogļhidrātu maisījuma. Geinera galvenā funkcija ir palīdzēt palielināt ķermeņa masu, palielināt spēku un ātri atjaunot enerģijas krājumus.

10.12.2015

Zaļās tējas ekstrakts

Zaļās tējas ekstrakts ir spēcīgs tauku dedzinātājs ar veselīgiem antioksidantiem, tas satur arī antioksidantus-katehīnus, kuri piedalās vielmaiņā un pozitīvi ietekmē cukura līmeņa regulāciju asinīs. Katehīniem piemīt vitaminizējošā aktivitāte un kopā ar C vitamīnu tie būtiski samazina kapilāru caurlaidību. Turklāt arī mazina kaitīgā holesterīna līmeni.

10.12.2015

7 iemesli sākt skriet

Jūs stiprināt sirdi, palielināt tās veiktspēju, tādējādi pagarinot savu mūžu

10.12.2015

L-karnitīns

L-karnitīns (L-Carnitine) ir aminoskābe, ko mēdz dēvēt arī par Bt vitamīnu. L-karnitīns darbojas kā aktīvo taukskābju receptors un uzkrāšanas viela šūnu vielmaiņā, kā dēļ L-karnitīnam ir izšķiroša loma tauku šķelšanā un enerģijas radīšanā.

10.12.2015

Rīta treniņu priekšrocības

Kad jūs pamostaties no rīta pēc 8-12 stundu bada, glikogēna krātuves ir iztukšotas. Treniņi šādos apstākļos spiež organismu mobilizēt tauku rezerves, jo glikogēna nepietiek.

10.12.2015

Kādēļ kalogēns ir svarīgs sportistiem?

Intensīva fiziska slodze un nepareiza diēta var būt par iemeslu paātrinātai saistaudu novecošanai. Kolagēns ir viens no mūsu ķermeņa kaulu, ādas un muskuļu pamatmateriāliem, tā trūkums var izjaukt trauslo dabīgo līdzsvaru starp audu un to veidojošo komponentu sintēzi un degradāciju organismā. Svarīgākais no šiem komponentiem ir saistaudu proteīns kalogēns, kas formē audu “skeletu”, nodrošina to unikālās mehāniskās īpašības un elastību.

26.07.2014

Sporta uzturs sievietēm

Sporta uzturs ir vajadzīgs un paredzēts ne tikai vīriešiem. Sievietes arī var lietot un droši lieto speciālās piedevas. Sporta uztura piedevas sievietēm sniedz priekšrocības tauku dedzināšanā un sausas muskuļu masas audzēšanā. Piedāvājam 15 labāko sporta uztura piedevu sarakstu